VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 28 mars 2011

Veckans resultat blev -1,1kg och det är väl helt ok. Så nu är både vikt och mått uppdaterade.

Träning har det blivit idag också. Stod 63,40 min på löpbandet eller rättare sagt 6 km. Hade mkt spring i kroppen och benen men mina benhinnor satte stopp för det. Alltså blev det inte lika mkt spring som jag ville och hade hoppats på.

Såhär blev dagens pass:
0km-1km gå
1km-2km jogga (hastighet 7,5)
2km-3km gå
3km-3,5km jogga (hastighet 8,0)
3,5km-4km gå
4km-5km jogga (hastighet 7,5)
5km-6km gå

Mellan 5,80km-5,95km så sprang jag på 10,0..såå skönt att bara få springa fort en liten stund hehe.

Därefter blev det 30 min cirkelträning, ganska tufft för axlar och armar som fortfarande känner av träningsvärken sen i lördags men den är mkt bätttre.

Kan säga att jag är rätt trött på att ha ömma benhinnor och ett dumt knä...vill springa längre och fortare...gäller att fortsätta ha tålamod och öka sakta men säkert.
Har ni något tips för att slippa ömma benhinnor??

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar