VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 22 mars 2011

Igår startade jag dagen med ett intervall löppass på 60 min. Körde en del av passet på 1% lutning för att få samma jobbiga känsla som att springa utomhus, tydligen ska 1% lutning motsvara hur det är att springa ute.

Såhär såg passet ut:
0km-1km gå
1km-2km jogga på hastighet 7,5 och 1% lutning
2km-3km gå
3km-4km jogga på hastighet 7,5 och 0,5% lutning
4km-5km gå
5km-6km jogga på hastighet 8,0 och 0% lutning

Är väldigt nöjd faktiskt, ökar successivt och bättre ska det bli. Därefter tog jag ett 30 min cirkelträningspass. Sen var jag nöjd ;)

Idag blev det också en omgång på gymmet, 30 min easyline stod på schemat.

Som ni märker går träningen super duper just nu! Känns helt självklart att gå till gymmet även om jag varken i torsdags förra veckan eller någon av dagarna denna veckan har haft med mig nått träningssällskap :)

Ny vikt från igår, den är inskriven på sidan för vikt och mått...har inte fört in de nya måtten än...dock ligger de ungefär samma.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar