VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 15 mars 2011

tisdag

Träning denna veckan också såklart :)
Igår blev det 30 min cirkelträning och idag har det blivit intervall löpträning i 54,5 min..eller 5 km ska jag kanske säga hehe. Ibland har jag problem med mina vader, de blir stenhårda och gör jätteont o hade problem med dom idag så fick bli lite längre uppvärmning än planerat så passet blev inte upplagd som jag hade tänkt mig men men, sprang det jag hade planerat men blev lite uppdelat.

Såhär såg det ut:
0km-2km (blev två korta springturer á 0,30 km, kunde inte mer pga benen)
2km-3km jogga
3km-3,5km gå
3,5km-4km jogga
4km-4,40km gå
4,40km-4,80km jogga
4,80km-5km gå

Sammanlagt 54,5 minuter och 2,5 km jogging på hastighet 7,5. Godkänt men lite uppdelat.

Maten idag då?
Har inte hunnit äta alla dagens mål än hehe men såhär har jag lagt upp det:
Före träning: en banan och en celsius
Efter träning: 2 surdegsmackor med tonfiskröra och en banan
Lunch: enchilladas m kyckling
Mellis: proteinshake m päron
Middag: köttfärspaj (hemmagjord)
Kvällsmellis: proteinshake (utan kolhydrater) m äpple

Ingen superdag. Dagen kommer var upplagd på ungefär samma sätt imorgon men några små ändringar: tonfisksallad till middag istället för köttfärspaj....fil med nyttiga flingor före träning plus celsius...proteinshake direkt efter träning med en banan....en knäckemacka med ett kokt ägg en stund efter proteinshaken efter träningen....
Men skriver ner det bättre imorgon :) Var såååå trött imorse därför hann jag inte äta nått mer innan träningen. Sen tänkte jag mig inte för helt enkelt efter träningen, kom på efter mackorna att oj jag skulle ju ha druckit proteinshake...men bättre dag imorgon :)

KRAM på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar