VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

söndag 27 mars 2011

Igår var det dags för cirkelträning...och fy vilken träningsvärk jag har idag, speciellt i armarna..axlarna och bröstmusklerna...aj aj aj hehe. Man känner att man lever iaf.
Det blev även en tur i skogen med familjens hund plus mina föräldrar.

Idag är det vilodag...kroppen kräver det! Kan säga att fy satan vad trött jag var igår och är idag...inga problem att komma upp på morgonen men sen efter lunch så bara säger hela huvudet nej jag vill sova!
Men jag lägger in vilodagar lite då och då...fast träningen kommer fortsätta! Är mkt jobb just nu bara så är väl inte konstigt att man är lite trött...plus tror att allergin börjar komma snart...hoppas att kroppen o knoppen vänjer sig snart :)

Imorgon börjar en ny träningsvecka...dock en vilodag extra pga jobb hela helgen.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar