VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

lördag 9 april 2011

Dag 2 av 100

Redan inne på dag 2 :)
Gårdagens middag: hemmagjord räksallad *mums*

Efter gårdagens morgonpromenad
Startade dagen med 60 min cirkelträning...herregud säger jag bara. Hade grym träningsvärk i benen sen i torsdags och vad tror ni inte vi ska fokusera på...jo BEN. Aj aj aj. Efter lite mat i magen så beger jag mig ut på promenad med mamma och hunden. Hade redan innan bestämt att efter cirkelträningen är det promenad som gäller eftersom det inte blev någon innan. Var en lååååååååång grym backe som inte mina ben och rumpa gillade haha. Men tog mig igenom den och fy vad skönt det känns nu efteråt! :) Är lite stolt över mig själv alltså ;)

Nu blir det duschen för mig sedan ska jag bege mig hem till föräldrarna för att bli bjuden på middag...grillad oxfilé står på menyn ;) Det kan man ju inte missa haha.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar