VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 7 april 2011

Har varit ute på en promenad...den startade från mina föräldrars hus denna gången då jag skulle lämna av några saker där så körde dit då det var för tungt att bära. Vi tog med oss hundarna ut (föräldrarnas hund plus syrrans hund). Promenaden tog ca 55 min och var runt 4 km, kom på att jag skulle mäta sträckan så satte igång run keeper på mobilen...dock kom jag på det en liten bit in i promenaden så därför jag inte har exakt siffror. Ska gå samma runda imorgon men hemifrån mig och då ska jag sätta igång den direkt :) Vi har en grym motvind typ hela rundan så vi fick gratis ass-training haha...jädrans vad det var tungt det var större delen.

Som ni kanske har märkt så är mitt mål denna vecka att komma igång med dagliga magövningar och promenader på runt 1 timme och andra dagen i rad som jag går promenad idag plus andra dagen som magen får sig en genomkörare direkt på morgonen och det känns toppen! :)
På måndag så publicerar jag nästa veckas mål ;)

När det gäller utmaningen så skriver jag inte ut vikten och måtten här utan de finns ju redan på sidan för vikt och mått :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar