VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 1 april 2011

Träna träna träna haha
Löpning stod på schemat idag...otroligt segt i början..var trött imorse..så därför blev upplägget liiite annorlunda men jag tog mig igenom det. För andra gången sprang jag 2 km non stop :) Känns bra...hoppas på att öka lite nästa vecka. Benhinnorna kändes helt ok idag...kändes bara precis i början så de gillade nog lugnare träning i onsdags och vilodag igår. Kommer bli vilodagar i helgen också då det är jobb 8-20 båda dagarna. Har jag tur får jag in nån promenad men inte säkert då jag har en sjuk brukare just nu.
Blev en promenad efter träningen idag på 50 min så en del har jag rört mig idag ;)

Såhär såg passet ut:
0km-1km gå
1km-1,5km jogga
1,5km-2,5km gå
2,5km-4,5km jogga
4,5km-4,8km gå
4,8km-5,3km jogga
5,3km-6km gå

Hastighet 7,5 fortfarande på joggandet. 59,27 min tog det.

Nej nu blir det duschen och sedan jobbet för min del.
Ha en bra fredag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar