VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 12 april 2011

Dag 5 av 100

Dagarna bara springer iväg...redan dag 5 :)
Startade dagen med magövningar och sedan en powerwalk på 58 min (5,2 km blev det). Riktigt segt var det att komma upp imorse men tur att man är envis och bara bestämmer sig för att gå upp. Sen hann jag hem för att slänga i mig en shake (lite tidsbrist pga att jag inte kom upp riktigt så tidigt som jag hade tänkt mig...låg o drog mig en liten stund) för att sedan bege mig till gymmet för att hinna köra ett ben och rygg pass innan easyline började. Svettig har jag varit iaf!! Känns väldigt skönt nu! Men misstänker att jag kommer ha en inte så rolig träningsvärk i benen imorgon...lagom tills förra träningsvärken har försvunnit haha.

Dessa övningar körde jag idag:
step up
utfall åt sidan
sving med vikt
vadpress
rodd i armhävningsposition
ryggresning
knäböj
utfall

Sen la de såklart in utfall i easyline idag haha...räcker tydligen inte att man redan kör ben där...men jag tackar o tar emot...skulle ju ändå träna ben idag ;)

Nu har jag precis svept en proteinshake....ska ta mig en surdegsmacka (lååååågt GI, ingen jäst, inget socker, inga tillsatser osv...toppen!) med kalkon på. Sen ska jag iväg och hämta mina sommardäck som jag har beställt. Ska vara där om en halvtimme...de är snälla och sätter på dom till mig också, ingår i priset. Skönt för när jag kom ut från gymmet så hade det börjat regna o det lockar inte att byta däck i regn hehe.

Vad har ni tränat idag? Ska ni träna idag?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar