VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 11 april 2011

Formbild nr 1

Ja herregud, vill verkligen inte trycka på publicera inlägg just nu. Hela händerna skakar...ska JAG verkligen visa mig i underkläder för en massa människor?? Jag som avskyr att visa mig i underkläder, bikini, naken osv...men det kan väl bara bli bättre antar jag :S
Ja som ni ser har jag en del att jobba med men det SKA bli bättre och bättre.

Vill inte trycka på knappen...vill inte....vill inte....men jag ska...okej...då kör vi, nu får det bära eller brista..

En av sakerna jag minst gillar med denna bilden är att magen verkligen ser ut som den står ut massor fast att den egentligen inte gör det i verkligheten..den är plattare i verkligheten och det känns skönt att veta även om den såklart också ska bli mindre och ännu plattare och mer vältränad...precis som allt annat.

Sen får ni ursäkta mitt nyvakna fejs haha, har fortfarande kudden på kinden (bokstavligt talat haha), men skulle iväg och träna tidigt så då hade jag inget val..bilderna skulle ju tas ;)

2 kommentarer:

  1. Först av allt: FY FAEN VA DU ÄR MODIG!!!
    Det här kommer stärka dig mer än du känner av just nu!

    HEJA HEJA HEJA!!! :D

    SvaraRadera
  2. Strongt gjort, verkligen :)

    SvaraRadera