VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

lördag 9 april 2011

Det var riktigt gott med årets första grillning :)
Fast att jag har en grym träningsvärk i benen...den blev ju inte direkt bättre av dagens pass plus promenader haha...så promenerade jag ändå hem till mina föräldrar...visst det tar typ 10 min (idag nästan 15 min haha) men är såå himla lätt att ta bilen. Fast det var seeegt och gick inte så himla fort men gick både dit och hem gjorde jag :) Denna utmaningen har verkligen motiverat mig, vill röra mig så mycket som möjligt i min vardag. Tack tack för denna morot :)

Sedan måste jag säga att alla ni som har lagt ut formbilder, ni är såå grymt modiga! Jag är imponerad!! Jag ska ta mina på måndag (som jag har skrivit i ett annat inlägg) och då kommer även min vikt och mått bli uppdaterade (dessa under sidan "Vikt och mått"). Dock har jag inte riktigt bestämt mig om jag vågar lägga ut formbilderna redan nu eller om jag väntar tills min nästa formbild om en månad så det finns något att jämföra med...hmm...får fundera på det imorgon också. Just nu lutar det åt om en månad, men alla kan ju ändra sig ;)

Nej nu ska jag vara så himla rolig att jag ska lägga mig nu, ja tiidigt en lördagskväll men sitter ändå själv och jag ska upp och jobba 8-20 imorgon....alltså kommer det vara tyst från mig fram tills kvällen imorgon.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar