VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 18 april 2011

Dag 10 av 100

Redan vecka två av vår utmaning. Idag är det måndag och det betyder väg- och mätdag. Är helt klart nöjd! Dock kunde några fler cm ha försvunnit hehe men är bara en vecka sen förra mätningen så ;)

Har tränat intervall löpträning idag....höll på i 58 min och sammanlagt 6 km. Men det går inte bra längre, känner att jag orkar mer men hittar inte det där för att puscha mig längre. Så nästa löpdag (onsdag) blir det löpträning ute istället, löpbandet börjar bli riktigt tråkigt. Därefter körde jag två bröstövningar och en axelövning innan det var tid för 30 min cirkelträning. Nu är jag svettig o go ;)

Nu blir det lite städning här hemma innan det är dags för en långpromenad med mamma, familjens hund och syrrans hund.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar