VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 4 april 2011

Imorse så både vägde o mätte jag mig. Hade minskat sammanlagt 12,5 cm över hela kroppen och 1,4kg i vikt. Helt okej, jag är nöjd :) Ännu bättre viktnedgång nästa vecka har jag bestämt mig för! När det gäller cm är jag väldigt nöjd! Har t o m tjejveckan så det trodde jag inte :)

I lördags vaknade jag med täppt näsa som rann väldigt mkt. Kände mig dock lika pigg som vanligt i kroppen. Har fortfarande nästäppa men inte alls lika mkt, kan andas genom den och känner mig fortfarande lika pigg i kroppen. Men har för säkerhets skull hoppat över träningen idag, fast har gått en lååångpromenad ändå....solen sken och det var härligt vårväder :) Fast just nu har det börjat regna...hmm jag som skulle putsa fönsterna :(

Får se hur det känns när jag vaknar imorgon om det blir träning eller bara promenad då också...satsar iaf på träning på onsdag :)

Ha det super!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar