VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 6 april 2011

Tänkte vara med i Robines och Linas 100 dagars utmaning! Få extra motivation så att resultaten börjar synas ordentligt. Häng med ni också!!

Detta skriver Robine i sin blogg, har varit lite fräck och kopierat texten rakt av. Det är inte hos mig ni ska anmäla er utan antingen hos Robine eller Lina!!

Vad du behöver göra för att vara med i tävlingen:
  • Lämna en kommentar i det här inlägget och skriv SIGN ME UP SCOTTY!
    Lämna också namn och e-mail.
  • Ta ett tydligt förekort på hela kroppen, detta kommer behövas som delmoment för att avgöra vinnarna.
  • Skriv ner dina mått. Vilka mått du väljer att ha med bestämmer du eftersom vi alla har olika mål.
  • Kopiera ovanstående bloggaffisch, posta den och skriv om tävlingen på din blogg och ge dina läsare en länk till mig. Om ni hjälper till att sprida ordet vidare kan vi ge så många människor som möjligt att börja förändra det dom helst vill ha förändrat.
    Du får vara med även om du inte har en blogg. Då kan du sprida tävlingen vidare old school – med munnen! :)
Start: nu på fredag 8 april. Från och med nu inget mer Jag börjar på måndag!
Slutdatum: 17 juli 2011.
Vad händer när vi är på dag noll?
Då tar du din sista formcheck, din efterbild. Denna mailar du sen till mig ihop med en text om de förändringar du gjort för dig själv under de 100 dagarna. Berätta vad som varit den största förändringen och vad din plan är för framtiden.
Vem vill vi se som vinnare?
Vinnaren kommer vara den person som vi anser har gjort den största förändringen i sitt liv.
Du bestämmer själv vad ditt mål med tävlingen är, om det är att bli större, mindre eller mer fit.
Det spelar ingen roll om du är kort, lång, tjock, fet, smal eller fit i dagsläget - Den här utmaningen är öppen för alla!


Sista anmälningsdag: torsdag 7 april.


KOM IGEN NU PEEPS – ANTA UTMANINGEN!

:D
OBS! Inga av mått/bilder publiceras utan ägarens tillstånd!
Före-/efterbilder på vinnarna vill vi gärna få visa upp när denna blivit vald.
Ni som vill visa era framgångar under de 100 dagarna kommer givetvis också få en spotlight och ni får mer än gärna skicka in era bilder när den här utmaningen är över.
Vinnarna betalar eventuell fraktkostnad samt resekostnad vid PT-tillfällen.

Kom igen nu kör vi!!! :) Dessa två tjejer är några som jag verkligen ser upp till, de är så jädrans duktiga. Väldigt fina resultat har de också fått, grymma är de helt enkelt!! Deras kunskap, resultat och denna utmaningen är verkligen motivation för mig...får mig att känna att fan jag kan också. Nu ska fettet bort så att musklerna kan börja synas med tiden.

1 kommentar:

  1. Underbart!!!
    Den här resan kommer vara kantad av deltävlingar och peppgrupper så håll ögonen uppe. Med hjälp från andra är chansen större att man itne glömmer bort.

    Heja heja dig och NU KÖR VI!

    SvaraRadera