VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 14 april 2011

Snälla jag :)

Tyvärr hade mamma blivit sjuk så jag fick snällt visa övningarna själv, dock gjorde jag varje övning en gång bara för att visa då jag redan tränat benen och ryggen idag och resten av överkroppen ska få sin dos imorgon. Snäll som jag är så erbjöd jag mig att ta ut hunden på lunch-promenaden vilket uppskattades...så fick in ytterligare 30 min promenad idag. Ja en power walk var det verkligen inte då han ska nosa o kissa o ha sig men vi rörde på oss iaf :)
Fast jag har varit uppe sen tidigt imorse så känns det som jag inte har hunnit med nått alls idag...dagen har bara sprungit iväg och snart är det dags att köra till jobbet igen. Ja jag kör för mitt jobb ligger lite mer än 2 mil härifrån och där finns inga cykelvägar på den sträckan, annars hade jag cyklat iaf under sommarmånaderna när det är ljust sent. Men eftersom det inte finns det så vågar jag inte, för det finns folk som har cyklat där o blivit påkörda och dött. Därför tar jag bilen, men jag försöker väga upp det med motion innan istället.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar