VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 14 april 2011

Dag 7 av 100

Redan en vecka har gått på vår hundra dagars utmaning, tiden springer verkligen iväg men det är otroligt kul!! :)


Småsvettig ;)
Färdigtränad :)
Började dagen i tvättstugan. Har blivit en powerwalk idag också, 64 min tog det och traskade 6,09km. När jag kom hem var det dags att hämta upp tvätten, hängde den på tork innan PW. Därefter satte jag igång med styrka, ben och rygg idag. Såg Linas utmaning innan att man skulle göra något nytt idag, ny övning...ny maträtt eller vad man nu ville. Då jag redan har färdig mat inför idag så valde jag att lägga till en övning som jag aldrig annars brukar köra.

Dessa övningar blev det idag:
step up
utfall åt sidan
sving med vikt
vadpress
rodd i armhävningsposition (jag kör på knä än sålänge, vanliga armhävningar har jag precis börjat klara på tå)
ryggresning
knäböj
utfall
höftlyft mot bänk (denna övningen la jag till)

Det kändes duktigt i mina benmuskler som fortfarande var liite småömma efter all benträning hehe. Men jädrans vad skönt det bränner ;)

Nu ska jag bege mig hem till mamma för att visa henne några styrkeövningar...hon ville ha hjälp med det.

KRAM

1 kommentar: