VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 15 april 2011

Underbart!

Det var underbart att logga in och läsa de bra nyheterna om Leon!! Drog en lättnads suck. Försökte tänka mig in i hur det skulle kännas om jag var i Linas kläder, går nästan inte. Man hade ju blivit helt förstörd!
Så nu kan vi fokusera framåt på vår ljusa framtid igen :)

När det gäller min löpträning så ska jag nästa vecka köra lite annorlunda mot vad jag har gjort nu, ska ska byta plats på löpningen och PW...alltså ta löpningen först och power walk efter träningen istället. Jag tränar ju alltid på förmiddagen så det blir exakt samma tider bara byter plats på dom. Började ju med mina power walks förra veckan och jag känner att jag har inte samma ork i benen för att genomföra ett löppass efter en power walk så därför får de byta plats ett tag framöver tills mina ben har vant sig vid all extra träning som de utsetts för.
Styrkan däremot går toppen, la till bröst i cc idag...första gången jag testade den...och jag älskar redan den övningen, den kommer lätt finnas kvar i mitt pass :) Promenaderna går också fin fint! Dock vääääldigt segt att komma upp imorse...klockan ringde halv sex för att hinna göra magövningar, toabesök innan promenaden. Kom ut 6.10 och gick i drygt en timme...sen hem för en shake och direkt till gymmet. Anledningen till den tiiidigt morgonen är att jag skulle vara hemma hos mamma kl 10 för att syrran skulle färga min utväxt. Bra att ha en syster som är frisör hehe. Då jag slutar 22 och är hemma vid 22.30, vilket betyder att jag somnar tidigast 23...alltså blir det inga 8 timmars sömn för mig vissa nätter men vad gör det ;) Ska ju räcka med 7 iaf.

Jasmine undrade om mina mål. Jag har flera mål, tror jag har beskrivit dom i ett inlägg innan men jag kan ta dom igen :)
Jag vill och behöver gå ner i vikt. Jag vill kunna springa 1 mil. Jag vill kunna titta mig i spegeln och gilla det jag ser. Jag vill slippa ha ett jädrans problem att hitta ett par snygga byxor som passar och inte handla på "stora" avdelningen. Jag vill kunna släppa ut den spralliga och spexiga Malin som finns inuti men som känner att kroppen hindrar den delen att komma fram.
Ja detta är en del av mina mål så jag har en del att jobba med. Jag gillar hur jag är som person, har kroppen jag har problem med.

KRAM på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar