VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 25 april 2011

Dag 16 av 100

Det har varit tyst från mig i några dagar, har valt att ha en datorfri helg och bara njuta av min ledighet. Helt underbart har det varit...ledig fre-mån..men imorgon är det dags för jobb igen och är inte ledig förrän på måndag nästa vecka.

Blev lite mindre träning förra veckan...dock löpträning ute både onsdag, fredag och lördag. Slingan jag springer på är nästan 1,4 km och jag orkar inte hela än men det kommer väl. Kändes bara ruggigt surt ett tag förra veckan att det känns som man får börja om helt från början med löpningen nu när jag börjar springa ute...var väl lite små nere över det ett tag. Igår hjälpte jag föräldrarna att bära massa plattor plus lägga plattor...är en aning stel i baksidan av benen idag hehe.

Maten förra veckan började super men sedan gick det lite utför....nu under påsken har det blivit för mkt skit och därför tänker jag inte redovisa några mått idag, har helt enkelt inte mätt mig då jag känner mig grymt svullen och vätskefylld. Fast har sprungit massor på toa idag så det är nog på väg ut tack o lov! Vågen visade ett plus men det var väntat men inte skoj alls :(

Idag har det blivit löpträning imorse...just nu går jag först ett varv som uppvärmning och sedan varvar springa och gå under varv nr 2...och så tänker jag hålla på tills jag orkar ett helt varv och då utöka det till tre varv. Sedan har jag fixat här hemma...cyklat i 4,5km ungefär (vet inte sträckan helt men höftade lite eftersom jag brukar gå större delen av den när jag power walkar), dock trodde jag att det skulle ta lite längre tid...tog bara 20 minuter men bättre än inget. Höll iaf ett rätt högt tempo. Sen tog jag en 30 min promenad med vovven ikväll. Så jag känner att jag har rört mig en hel del idag och det känns skitbra!

Hoppas att ni har haft en underbar påsk! Nu fortsätter vi med våra bra rutiner!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar