VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 7 april 2011

Idag blev det lite omvänd ordning. Vaknade lite senare än jag hade tänkt mig hehe. Började såklart morgonen med magövningarna..precis när jag gick upp tänkte jag, nämen har ingen träningsvärk i magen...men tji fick jag..så fort jag började så kände jag träningsvärken ganska tydligt haha. Men genomförde dom!
Sen var det tänk att jag skulle ut på en långpromenad...men syrran ville följa med så jag väntar snällt för hon är hos frisören. Så har precis kört styrka..ben/rygg/biceps idag.

Dessa övningarna körde jag:
Step up
Utfall åt sidan
Sving med vikt
Vadpress
Rodd från armhävningsposition (körde på knä, orkade inte på tå än men det kommer hehe)
Ryggresningar (råkade göra det igår också, ska inte vara på gårdagens program egentligen)
Bicepscurl
Knäböj
Utfall

Nu ska jag ställa mig på crossen i 30 min, därefter proteinshake o banan...sen promenad.

Dessa två dagarna har jag kört styrkan här hemma, har en cross hemma...ska sedan göra dessa styrkeövningar på gymmet där jag kan använda lite tyngre vikter...har enbart 2kg hantlar hemma. Men startade lugnt på förkyldningen. Förresten, ingen hosta än idag! :) Smått snuvig men är antagligen från mina allergisprutor från igår.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar