VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 27 april 2011

Dag 18 av 100

Igår blev det massa träning och herregud vad skönt det var att komma tillbaka till sina bra vanor!
Orkade nästan springa hela varvet igår på min löpträning :) Så ska nog snart orka hela ska ni se ;) Sen börjar jag kämpa på varv nr 2 hehe.

Dagen idag startade jag med en 2 timmars lång promenad med mamma och vovven, härligt!
Idag hade jag ställt klockan på 6,05 (igår 5,40) men jag vaknade en bra stund innan av mig själv...vaknar så jädrans tidigt nuförtiden när det är ljust ute. Visst det är väldigt skönt att komma upp i tid och börja dagen med promenad...men några minuter längre sömn hade inte varit helt fel...jag jobbar ju alltid till 22 och är hemma vid 22,30 så 7 timmars sömn hade jag gärna velat få iaf...är ju såååå grymt trött på kvällen nu istället, orkade knappt ha ögonen öppna igår när jag skulle köra hem. Hade lätt kunnat lägga mig kl 20 haha.
Men jag klagar inte, älskar solen...älskar hur mkt piggare jag blir av att det är ljust och varmt :)

Blir ni lika påverkade av ljuset som jag?
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar