VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 6 april 2011

Efter min powerwalk och frukost i magen så körde jag styrka...bröst/axlar/armar/mage stod på schemat idag. Var nämligen duktig igår och satte ihop träningsschema inför denna och nästa vecka...eller ja egentligen fram till och med skärtorsdagen..sen vet jag inte hur gymmet har öppet under påsk haha.
Därefter ställde jag mig på crossen i 30 min, hoppade över löpningen idag...tänkte starta lite lugnare pga förkyldningen.

Dessa övningar körde jag idag:
Armhävningar
Hantelpress
Axelpress
Hantellyft
Plankan
Magvridningar med vikt
Ryggresning
Stående axelpress
Dips

Just nu har jag en stor bit lax i ugnen, ska nämligen hoppa in i duschen nu för att köra in till Lund för att ta mina sprutor (allergivaccination)..tänk att 7 veckor går så himla fort *suck* Längtar till dessa åren är över så att jag slipper dom! Bara att koka nån potatis när jag kommer hem sen har jag matlådor till typ resten av denna vecka :) Toppen!

Färdigtränad för denna dagen :)
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar