VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 5 april 2011

Blev en vilodag idag också pga förkylningen...inte kul alls! Kliar i alla mina träningsnerver just nu...vill träna!!! Men har promenerat en del idag iaf, dock inte räknat på tiden men har blivit en del iaf. Bättre än inget.
Imorgon ska jag upp på morgonpromenad...förhoppningsvis kan jag gå ner en sväng på gymmet, köra en stund på löpbandet..självklart inte jogga så mkt som jag brukar på intervallträningen men liiite hoppas jag på. Börjar lugnt ;) Nått måste jag ju göra hehe. Känner mig ju hur pigg som helst i kroppen...bara näsan som är lite snuvigare än vanligt (inte helt täppt, verkligen inte).

Det värsta är när jag bli såhär....kosten går därefter....är liksom inte sugen på att äta...känner inte för att laga mat...sugen på allt sött....dock har jag ätit vanlig middag både igår och idag och inte en massa skit eller onyttigheter. Känns godkänt iaf med tanke på hur det brukar bli hehe.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar